Du är här: Hem AKTUELLT Dags för avdelningarnas årsmöten

fredag19 april 2024

Dags för avdelningarnas årsmöten

I mars håller våra lokalavdelningar årsmöten och alla medlemmar ska nu ha fått kallelsen eller får den inom kort. Ta tillvara på möjligheten att få information om verksamheten i din region, välja styrelseledamöter som du tror kan göra ett bra jobb och träffa andra fackligt intresserade branschkollegor.

Avd. Syd

Datum: 15 mars kl. 19.00.
Plats: Musikerförbundets kontor, Rådmansgatan 23 C, Malmö.

Avd. Norr

Datum: 19 mars kl. 16.00.
Plats: Piteå vandrarhem, Storgatan 3, Piteå.

Avd. Väst

Datum: 20 mars kl. 18.00.
Plats: Musikerförbundets kontor, Heurlins plats 5, Göteborg.

Avd. Mellersta Norrland

Datum: 21 mars kl. 18.00.
Plats: Quality Hotel Sundsvall, Esplanaden 29.

Avd. Småland

Datum: 26 mars kl. 14.00.
Plats: Västerviks Kulturskola.

Avd. Öst

Datum: 27 mars. Mingel från 17.30, årsmöte kl. 18.00.
Plats: Studion, Folkkulturcentrum, Artemisgatan 19 (t-bana Ropsten, uppgång Hjorthagen).

Avd. Mälardalen

Datum: 29 mars kl. 18.00.
Plats: Café Sultans i Katrineholm.