Du är här: Hem AKTUELLT Dags att nominera till avdelningsstyrelserna

fredag26 april 2024

Dags att nominera till avdelningsstyrelserna

Vet du någon som kan leda din avdelning med starkt engagemang och göra skillnad i musikbranschen? Skicka in dina förslag på styrelseledamöter senast den 31 januari.

Du kan nominera någon du tror passar eller föreslå dig själv som kandidat. Det spelar ingen roll om man saknar erfarenhet av styrelsearbete eller är ny i branschen. Vi måste ha en bredd för att utvecklas och alla med ett engagemang för att förändra dagens musikbransch behövs.

Så nominerar du

Det går bra att maila vilka du vill nominera och lite information om dem till Den här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den. . Skriv vilken avdelning det gäller i ämnesraden.

Du kan även skicka in din nominering via post till

SVARSPOST
Kundnummer 110 410 400
110 08 Stockholm

Märk kuvertet "Nominering Avd. x".

Nomineringsperioden pågår till och med den 31 januari.

Har du frågor? Kontakta Kenneth Högström på Medlemsservice: Den här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den. eller 060-17 65 26.