Du är här: Hem AKTUELLT Frukostseminarium: En på miljonen

fredag26 april 2024

Frukostseminarium: En på miljonen

Facebook har idag hisnande 1,7 miljarder aktiva användare. Om en på miljonen skulle vara villig att betala hundra kronor i månaden för att lyssna på din musik har du underlag för att leva på ditt skapande.

Välkommen på ett frukostseminarium om hur du etablerar ett nätverk och vad du behöver bygga upp vid sidan av musiken för att kunna leva på den. Det kommer inte att handla om hur du driver en Facebooksida, utan snarare om hur du använder alla digitala möjligheter för att kunna tjäna pengar på din musik.

Föreläsare är Jesper Åström, med 18 års erfarenhet av digital taktik. Han har hjälpt både företag, organisationer och privatpersoner att hitta praktiska digitala lösningar på konkreta problem.

Datum: Tisdag den 7/2 kl. 9.00–11.00.
Plats: Göteborgs Föreningscenter, Södra Allégatan 1b.
Entré: Gratis.
Läs mer och anmäl dig här senast 5/2.

Seminariet arrangeras av Musikerförbundets samarbetspartner Kulturakademien Trappan.

Varmt välkommen!
Avd. Väst