Du är här: Hem AKTUELLT Fri rådgivning för kulturföretagare

fredag26 april 2024

Fri rådgivning för kulturföretagare

Nyforetagarcentrum Kreativ

Rådgivarna Michael Axelsson, Anette Klingeborn Skoglund och Fredrik Malmgård är själva kulturarbetare.

NyföretagarCentrum Kreativ i Stockholm erbjuder personlig rådgivning till kulturarbetare som nyligen startat eget eller funderar på att göra det. Du kan antingen boka tid på deras hemsida eller komma förbi på drop in varje måndag.

Eftersom rådgivarna själva är företagare inom film, scenkonst och musik kan de ge initierad vägledning i frågor kring myndighetskontakter, budget, marknadsföring och annat du behöver veta som egenföretagare i kultursektorn.

Läs mer på www.nyforetagarcentrum.se/kreativ.