Du är här: Hem AKTUELLT Tematräff i Avd. Öst

lördag20 april 2024

Tematräff i Avd. Öst

Cleo Mattias
Tematräffen gästas av Clara Cleo Cornell och Mattias Qvarsell.

Nu är det dags för en ny tematräff i Avd. Östs regi. Den här gången med fokus på psykosocial arbetsmiljö, diskriminering och hur Musikerförbundet kan agera och hjälpa till.

Mattias Qvarsell, arbetsmiljöansvarig på förbundet och Avd. Östs ordförande Clara Cleo Cornell kommer dit för att prata om hur vi musiker och artister kan verka för en bra, diskrimineringsfri arbetsmiljö för oss själva och våra kollegor, anställda såväl som frilansare.

Tid: Måndag den 12 juni kl. 15–18.
Plats: Musikerförbundet, Alströmergatan 23, Stockholm.

Vi bjuder på kaffe, te och tilltugg.