Du är här: Hem AKTUELLT Boka ett besök av Musikerförbundets skolinformatörer

fredag26 april 2024

Boka ett besök av Musikerförbundets skolinformatörer

Om du utbildar dig till musiker kan det vara bra att få koll på spelreglerna i ditt kommande yrkesliv redan nu. Våra informatörer besöker folkhögskolor, gymnasieutbildningar, musikhögskolor och studieförbund och delar med sig av kunskaperna du behöver för att navigera i musikbranschen, från arbetsmiljö till förhandlingar och kontraktsskrivning.

Hur mycket ska man ta betalt för ett gig? Vad gör SAMI, STIM och Copyswede? Finns det kollektivavtal för musiker? Detta och mycket mer får du svar på under en träff med Musikerförbundets skolinformatörer.

Boka ett kostnadsfritt besök till din skola – mejla Den här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den. eller ring 08-587 060 00.